четверг, 10 января 2013 г.

"Особові та зворотний займенники, їх  відмінювання."Конспект уроку

1 комментарий:

  1. Вітаємо Вас з початком!

    Поправте у конспекті:
    1) тема соціокультурна, а не культурознавча.
    2) у структурно-композиційній схемі та ході уроку потрібно зазначати час на кожен вид роботи (етап);
    3) у структурно-композиційній схемі мають біти зазначені всі складові уроку та методи їх реалізації ( наприклад, ви у конспекті подаєте «лекція», але у СКСУ не подаєте цей термін);
    4) розберіться із словесними методами навчання: метод лекція не застосовується на уроках у 6-му класі;
    5) Найголовніше! У конспекті потрібно прописувати повністю усні відповіді та письмові записи, які ви очікуєте від учнів. Фрази «учні визначають тему», «учні занотовують приклади» не допоможуть якісно провести урок. Потрібно конкретизувати діяльність учнів.
    6) Відсутні: сторінка учнівського зошита, схема оформлення дошки та зміст записів на дошці, сторінки підручника та відповідне оформлення додатків.

    Краще це зробити один раз і звикнути завжди готувати конспект так, щоб до нього не виникало додаткових питань.

    ОтветитьУдалить