понедельник, 4 февраля 2013 г.

Наші перші кроки...

Ось і почалася наша практика. Школа № 38 зустріла нас досить привітно. Завуч школи - Наталя Олексіївна, дуже мила жінка, розповіла нам про історію школи, познайомила з директором - Галиною Миколаївною, ознайомила з колективом школи, познайомила з нашими керівниками від школи. Працювати я буду зі Світланою Михайлівною, на перший погляд вона людина зі складним характером, сподіваюся за цей тиждень ми краще познайомимося і моя думка зміниться. Відразу після цього ми відвідали 3 уроки, 2 уроки української мови в 5 класах і 1 урок літератури у 8 класі. Всі уроки проведені на високому рівні, діти дуже активно працюють з учителем. Приємно відзначити, що деякі учні, які зазвичай не дуже активно працюють на уроках, в нашій присутності вирішили показати на що вони здатні. Мені належить працювати зі старшими класами, це буде або 9, або 10 клас, познайомлюся я з ними тільки завтра. Перспектива роботи зі старшими класами трохи лякає, це вже дорослі люди. І хотілося б, щоб і мене ці дорослі люди сприймали як свого вчителя, дотримувалися субординації.
Це буде новий для мене досвід і я дуже хочу, щоб він був успішним.

4 комментария: