среда, 6 февраля 2013 г.

Трудові будні у школі

Сьогоднішній день пройшов не так насичено як попередні, але теж досить цікаво. Ми з Катериною Русланівною прийшли на консультацію до Світлани Михайлівни. Як я і передбачала, моє перше враження було помилковим. Світлана Михайлівна виявилася дуже милою жінкою і дуже привітною. Ми затвердили теми наших уроків, обговорили, що і як будемо робити на заняттях.У Світлани Михайлівни було вікно, але в 11 класі захворів вчитель і їй довелося проводити у них урок, паралельно консультуючи нас. Вже познайомившись із 9 та 10 класами, я очікувала побачити учнів зростом під 2 метри, широких в плечах, абсолютно не схожих на "маленьких дітей", але ні. В клас зайшли звичайні діти, я б і не сказала, що це випускники. Мій 9-Б виглядає набагато старшим. Своїх "діточок" я побачу в п'ятницю, хочу подивитися їх урок української літератури. А поки буду готуватися до уроків, які мені належить проводити вже у вівторок. На уроках мови ми будемо працювати зі складними реченнями, а на літературі будемо заглиблюватися в творчість Тараса Шевченка. А зараз піду перечитувати і аналізувати "Чигрине, чигрине..." і "Великий льох".
Всім успіхів в складанні конспектів і підготовці до уроків!

3 комментария:

  1. Іро, теми не прості. З літератури варто було б самій перглянути фільм "Заповіт", зараз в інтеренті є все що завгодно, це дало б вам нові відчуття від творчості Шевченка. Фільм з 9 серій, а вам потрібно, здається, перших 4 серії.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за пораду, Олено Анатоліївно. Завтра буде час, займуся переглядом серій.

    ОтветитьУдалить