пятница, 22 февраля 2013 г.

Я буду сумувати...

Мій останній урок у 9-Б, якось сумно...За цей час дуже до них звикла. Це тільки на перший погляд вони такі дорослі, самостійні, а насправді, ще ті діти.
Я дуже рада, що цього року обрала саме цей клас. Цікаво шукати підхід до учнів старшої школи, це вже трішки інший досвід. Спочатку вони намагалися закртись, показували захисну реакцію, але потім почали відкриватися. Це так приємно, коли на уроці є зворотній звязок.
А яка на наших уроках була дисципліна, наша ідеальна тиша. За це моєму класові велике спасибі!
На мене чекає проведення класної години у 9 класі, тому ми з ними ще зустрінемося. Дуже хотіла і англійську практику проходити з ними, але ні, на мене чекає 3 клас.
Виходить, цього року в мене практика контрастів, зі старшої школи одразу до початкової.

2 комментария: