пятница, 15 февраля 2013 г.

Мій 9-Б вміє висказувати свої думки, та ще й як!

Сьогодні пройшов мій урок розвитку мовлення. Я була вражена, мій 9-Б вміє висказувати свої думки, та ще й як! Вчилися ми писати доповідь на морально-етичну тему.
І про ораторське мистецтво поміркували, і чинники гарного виступу на публиці окреслили, і про благодійність в наш час задумалися, відмінність благодійності від чуйності зрозуміли, склали власний алгоритм написання доповіді. А коли обирали теми для своїх доповідей, зовсім  мене вразили, у обговоренні приймали участь навіть ті, хто зовсім не відповідає. (Є в мене одна дівчинка, нічого не хоче робити,а тут взяла і включилася у розмову). І такі цікаві думки є! Вони вирішили, що важливою проблемою сучасної молоді є відношення цієї молоді до навчання. Не очікувала таке від них почути.
Коли учі такі активні, і темп вийшов досить швидким. Буду вважати це своєю маленькою перемогою, адже вони всі захотіли брати участь у робочому процесі.
Неймовірні враження віж такого уроку! Ще й Світлані Михайлівні сподоблось, сказала, що с кожним разом в мене все краще виходить з ними працювати і поставила мені за урок 11. Зі школи я виходила з гарним настроєм. І в університеті Олена Анатоліївна зустріла з посмішкою та надала декілька корисних порад. Отже, день пройшов дуже плідно.

2 комментария:

  1. Молодець! Так тримати)Після хорошого уроку, де усі працюють, враження, дійсно, неймовірні.
    Усім нам побільше б таких вражень)

    P.S. А як же ж корисні поради Тетяни Борисівни)))

    ОтветитьУдалить
  2. Вітаю,Іра)Я ж казала,все буде добре)

    ОтветитьУдалить