вторник, 5 февраля 2013 г.

Арбууузов! або як я свій клас обирала...

Сьогодні я йшла на практику з думками про уроки в 10 класі, було якось тривожно. Побачивши 10-Б клас мої тривоги пропали. Всього 7 учнів, інші  на посту № 1. Світлана Михайлівна відразу попередила, це не самий сильний клас в паралелі, але мені вони дуже сподобалися. Хлопчики намагаються відповідати, навіть якщо не знають правильних відповідей, а дівчатка, навпаки, відмовчуються, здавалося, вони всіма своїми думками витають у хмарах. Всі учні абсолютно різні, але один виділяється більш за всіх. "Арбууузов!" - саме це прізвище ми чули буквально кожні 2 хвилини, енергія в ньому б'є через край, але не завжди ця енергія йде в правильне русло.Ми були на уроці української літератури в їхньому класі. За цей урок я навіть до них звикла, вже обмірковувала як їх можна залучити до роботи, а саме головне, як правильно організувати фонтан енергії під прізвищем Арбузов. Але не судилося. На жаль, у них всього 1 година української мови і я ніяк не встигну за 2 тижні провести 4 запланованих уроки.Ці уроки я буду проводити в 9-Б класі. Класс гарний, готується до здачі іспиту в цьому році, учні беруть активну участь у роботі. Сподіваюся, ми зможемо провести наступні 2 тижні дуже плідно.

19 комментариев:

  1. Коли прочитала заголовок,то подумала,що це ви так перекрутили прізвище хлопчика)))а воно справді таке у нього...смішно)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Справді, а коли він трішки заважав Світлані Михайловні, то вона йому казала: "Арбузов,я буду звати тебе кавун".:)

      Удалить
    2. Вже прочитала у Каті)правда вона шось мені не відповідає,чи його то налякало?)))

      Удалить
    3. Не налякало, а трішки заспокоїло,на певний час))

      Удалить
  2. А взагалі,бачу,багатьом пощастило цього року з 9 класом)Проте Вялкина О.І. не взяла,каже,що занадто дорослі, а якщо дослівно,то "там дилди більші за мене")))))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В 9-Б також більші за мене. Це мене здивувало, адже я сама не маленька, а вони ще більші. Це новий для мене досвід, у попередні рази в мене були тільки шості класи,там були зовсім діти)))

      Удалить
    2. 6 шклас у тебе був просто флегмати, окрiм Настеньки ))) Зараз бажаю тобi успiху у роботi з 9 класом :)

      Удалить
    3. Мої флегмати дуже розумні та дисципліновані, а ось Настенька усю картину псувала))

      Удалить
  3. Боже,щоб я там робила,якщо вони вищі тебе)))учні мене б навіть не помітили і думали,хто говорить?звідки звук доноситься?хахах

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Альбiно, вони все рiвно сидять на уроцi, а не стоять - побачили би тебе однозначно )

      Удалить
    2. А коли до дошки виходять???Зроблять помилку,ти бажаєш її виправити, а як до неї дотягнутися??))

      Удалить
  4. В нас Аня боялася попасти до старшої школи, її саму за ученицю приймають))

    ОтветитьУдалить
  5. Да,Арбузов...це щось)
    Мені теж пропонували 10 клас,але я не погодилась.
    Бажаю тобі успіхів=*

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Правильно кажуть, не такий страшний чорт, як його малюють. Так і у нас, не такі вже вони й страшні, учні старшої школи. Вони дуже цікаві. І розмірковують вони незвично, такі філософські думки, я навіть не очікувала.
      Дякую, Альбіно, і тобі успіхів!:*

      Удалить
  6. Так, Іро, мабуть усім сподобалась твоя історія про Арбузова))) Я вже декілька разів перечитувала. Твої записи, мабуть, найдинамічніші:)
    В нас з Ірою теж дев'ятий клас! Усі такі височенні - це точно. Бажаю тобі знайти з ними спільну мову та гарно провести всі уроки!

    ОтветитьУдалить
  7. Дякую, Христино!Дуже приємно, що мої записи навіть по кілька разів перечитують.
    І вам з Ірою бажаю знайти спільну мову зі своїми класами та підібрати до них свій власний підхід!

    ОтветитьУдалить
  8. Я над чим подумати. Старші цікавіше, але й відповідальніше, складніше. Учителі не всі великі чи високі. Але це теж має певне значення. Підбори однозначно рятує всіх, навіть Машу, Аню. Сила характеру й впевненість. Важливо не загравати, не перегравати. Ви молоді, сучасні, цікаві.
    І коджного разу промовляєте самі собі:
    я рада, що я тут
    Я рада, що ви тут
    я знаю, чим ви можу бути корисною.
    Спробуйте. Поділіться результатом

    І додайте функцію "Показувати коментарі на правому полі" - див. рекомендації блогеру на "практика"

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мені вже цікаво, а це тільки спостереження уроків старшої школи. І я дійсно рада,що пішла саме до 38 школи і потрапила до 9 класу. Вже чекаю на проведення уроків, цікаво спробувати.

      Удалить