воскресенье, 10 февраля 2013 г.

Перший (оновлено)

Конспект уроку української мови 

Оновлений конспект

3 комментария:

  1. Іро, не змішуйте святе і праведне. Уважно перегляньте повідомлення на "практика" від 6 лютого. Ви дві шапки (робочого конспекту та залікового конспекту) використали в одному документі. Ваш конспект має починатися словами "Узгоджено". А коли будете готувати залікові конспекти, то напишете інформацію про викладачів, але узгоджено вже не потрібно.

    ОтветитьУдалить
  2. Що ви робите 2 хвилини на етапі організації. Там узагалі варто час не позначати - секунди.
    Плануєте роботу з кратками, а засоби навчання ні наочні, ні дидактичні, ні технічні у загальній інформації про урок не подаєте.
    Позначайте усі репліки учителя та учня знаком діалогічного мовлення "-" (тире).
    Як учні підкреслюють орфограми, які позначки використовують під час граматичного розбору. Тут варто прописати від руки і показати вчителю.
    Коментар орфограм і граматичний розбір ви не подаєте достастньо повно, а отже не підстраховані чи все зможете правильно прокоментувати на уроці.
    Не подаєте інструкцію для учнів перед видом роботи. "Почнемо" - зовсім не означає, що ви хотіли сказати зарез будемо записувати у коментувати тощо. Як учні мають зрозуміти, що ви від них хочете?
    Учні не пораються - по господарству, у городі, біля свиней пораються, а учні виконують, роблять.

    Не зрозуміло, як учні можуть скласти речення М.Стельмаха. Ваше завдання вчити учнів складати. Від чого вони мають відштовхнутися, який перший крок? Придумати граматичну основу чи ситуацію?
    Думайте.
    І ще, на жаль, ви абсолютно проігнорували людську природу сприймати не на слух, а за допомогою зору. Де схеми-опори. Де ваша робота з крейдою. У кінці уроку ви маєте не констатувати, що ви повторили (у значенні на уроці ми про це говорили), а справді загинаючи пальці повторити основні відомості: ми знаємо 1, 2, 3. Ваш висновок: ми тепер знаємо, що ... .
    працюйте. Успіхів.

    ОтветитьУдалить
  3. Іро, ваш конспект найчитабельніший серед усіх.
    Але допрацюйте, будь ласка:
    1. Підсумок - конкретно: Ми знаємо, що складним реченням називається ..., Що у випадках ... вживається кома, а у випадках ... - крапка з комою. Іро, конкретно, а не описово.
    2. Комунікативне (соціокультурне) спрямування абсолютно відсутнє - нове слово в методиці? Речення абсолютно не узгоджено з соцокультурною темою, текст також зник з уроку? Складаємо речення знову ж безвідносно до мовленнєвої ситуації. Як може учень складати речення за схемою, якщо не задане ніяке тематичне спрямування? мовлення починається з ідеї, мотиву, бажання говорити про предмет мовлення, а лише потім добираються мовленнєві засоби - будуються речення.
    Я розумію, що можливо саме так працюють учителі. Бідні учні.
    Увесь мовленнєвий матеріал має бути підпорідкований комунікативній ситуації уроку, що задається соціокультурною темою. Відкривайте підручник, можливо не варто його ігнорувати.

    ОтветитьУдалить