пятница, 8 февраля 2013 г.

Приймаємо естафету!

Ось і закінчився тиждень пасивної практики, ми переглянули уроки учителів, а тепер беремо естафетну паличку у свої руки. Тепер вже до нас будуть приходити та анлізувати нашу працю. Попереду вихідні, але для нас це звичайні робочі дні. Потрібно скласти якісні конспекти, продумати усе до найменших дрібничок.
Мій план на наступний тиждень такий:
12.02.13 - урок української мови в 9 класі (5 урок)
13.02.13 - урок української літератури в 9 класі (7 урок)
15.02.13 - урок української мови в 9 класі (2 урок)
Сподіваюсь, у мене все вийде. Клас цікавий, показують які вони дорослі та сумлінні, а коли за правильну відповідь отримають маленький трикутник, радіють як діти.



P.S. Цього тижня мала можливість спостерігати уроки на тему "Написання слів іншомовного походження" у двох 5 класах, у різних вчителів. Пропоную свій план-конспект за цією темою.

5 комментариев:

  1. Навіть швидкийперегляд конспекту викликає низку питань, на які варто звернути вашу увагу.
    1. Навіть якщо у вас клас з українською мовою навчання, навряд чи доречно говорити про любов або повагу до рідної мови. Відразу питання, до якої? Узагалі це жахливий штам. Цікаво ви можете місця у конспекті, які справді спрямовані на досягнення цієї цілі. Узагалі приділіть більшу увагу формулюванню меті уроку.
    2. Розподіл часу - не раціональний. 4 хвилини - організовувати, а 5 на роботу з текстом? Тай роботи з текстом у вас не має. вибрати слова із тексту це одне з післятекстових завдань. Уважно перегляньте зразки на "Практика"
    3. У структурно-логічній схемі потрібно деталізувати кожний етап. СКС має давати повне уявлення про заплановану роботу. А хід уроку лише детальзує. Знову ж уважно передивіться зразки.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за зауваження! Виправила, оновила конспект.

      Удалить
    2. Щось поправили, а щось зробили ще гіршим.
      Спробували деталізувати добре.
      Але
      1. Так і не з'явилася нормальна робота з текстом
      2. Повідомлення теми 5 хвилин - нераціонально.
      3. Що це за етап "Виконання системи завдань"? у вас урок вивчення нового матеріалу, то де етапи роботи над новим матеріалом?
      Візьміть це до уваги в наступних конспектах уроків. Цей конспект допрацьовувати вже немає сенсу - потрібно готуватися до власних уроків.
      Поки ви єдина, хто спробував спочатку написати просто конспект за спостереженням, перед тим як розробляти власні конспекти. За це й вітаю.

      Удалить
  2. Ти теж збираєшся нагороджувати їх трикутничками?

    ОтветитьУдалить
  3. Так,їм подобається і так легше їх оцінювати у кінці уроку. Це ще можна назвати маленькою мативацією, бо чим більше трикутничків,тим вище оцінка.

    ОтветитьУдалить