среда, 27 февраля 2013 г.

Заліковий урок української мови

Конспект уроку української мови



САМОАНАЛІЗ  УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
проведеного  Карпенко Іриною Олегівною
у 9-Б класі, 15.02.13
Тема. Урок розвитку мовлення. Доповідь на морально-етичну тему.
Мета:
-   сформувати в учнів поняття про доповідь;
-   ознайомити з її видами, алгоритмом роботи над складанням доповіді на морально-етичну тему;
-   розвити вміння складати доповіді відповідно до комунікативного завдання;
-   розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу,спостережливість.

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.

Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
При проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог, спираючись на вимоги шкільної програми. Час був раціонально розподілений на певних етапах уроку.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу  та форми організації діяльності учнів.
Всі використані методи та прийоми були ефективними, бо сприяли реалізації поставленої мети на намічених завдань. Дидактичний матеріал допомагав закріпити знання учнів з теми. Бесіда допомагала узагальнити матеріал та зрозуміти, чи всі усвідомили наданий матеріал.

Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
Засоби навчання ефективно допомагали реалізувати мету. Основним засобом був дидактичний матеріал. Завдяки пам’яткам учні зрозуміли як писати доповідь на морально-етичну тему, також вона була корисна при написанні самої доповіді вдома. Приклад доповіді допоміг усвідомити учням структуру її написання.

Розвиток  комунікативної компетенції учнів.
На уроці здійснювався розвиток комунікаційної компетенції учнів. Це було протягом всього уроку, на кожному етапі. Особливо ефективним це було під час складання алгоритму написання доповіді та опрацювання пам’ятки.

Робота над збагаченням словникового запасу учнів.
Я звернула увагу учнiв на слова, якi могли бути незрозумiлими, дала пояснення їх значення.

Результативність роботи на уроці.
На уроці учні познайомились з фактами про ораторське мистецтво, зробили певні висновки, пригадали стилі та типи мовлення, збагатили свій словниковий запас значенням слова «Доповідь», ознайомимося з прикладом доповіді на морально-етичну тему, поміркували про благодійність у наш час, визначили структуру доповіді, склали алгоритм написання доповіді, опрацювали пам’ятку вдалого написання доповіді на морально-етичну тему.

Із якими труднощами зіткнулися під час підготовки та проведення уроку?
Учні не одразу змогли окреслити морально-етичні теми, які б підійшли до написання доповіді. Але за допомогою навідних питань та колективному обговоренню окреслили ціле коло таких тем.

Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.
Мабуть, дала б можливість учням самим скласти пам’ятки до написання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий