пятница, 15 февраля 2013 г.

Вже краще!

Сьогоднішній день був значно кращим за вчорашній, навіть погода сприяла цьому. Спочатку я завітала до уроку Катерини Русланівни, залишилась у захваті. Вона себе так поводила, ніби вже знає цей 10 клас не одін рік. Цікаво було спостерігати.
А потім пройшов і мій перший урок літератури. Одразу скажу, ставити урок літератури сьомим у роскладі - жах! Діти приходять вже втомлені, не можуть одразу сконцентруватись, плутаються. Але нічого, навіть від втомленого 9-Б вдалося отримати відповіді на мої питання. Розбирали ми твори Тараса Шевченка. Вони дуже уважно слухали вірш "Чигрине,Чигрине", росказували про свої враження, розбирали історію написання, намагалися визначити тему та ідею твору, складали схему "образ Чигрина".Діти  відповідали, але дуже нервували...навіть соромилися своїх відповідей. А все це через боязнь сказати невірну думку. Мабуть після сьогоднішнього уроку трішки зрозуміють, що свою думку потрібно висказувати, навіть якщо вона кардинально відрізняється від інших.
Приємно вразило, що деякі учні почали пригадувати факти з історії України, розмірковувати про події того часу.
Цього разу встигли і рефлексію провести, підвести підсумок, навіть вмотивувати іх до виконання домашнього завдання. Здається, зінтригувала їх легенда про "Великий льох", сподіваюсь прочитають.
Після цього уроку не було ніякого ступору, навпаки, якась легкість.  А після слів Світлани Михайловни "Я навіть сама заслухалась, як ти їм розповідала про Чигрин", мені зовсім легко стало.
Отже, сьогоднішній урок можна записати до свого активу, але ще потрібно вдосконалювати свої вміння на наступних уроках.

4 комментария:

  1. Я рада, що сьогодні все пройшло успішно. Вітаю! =)

    ОтветитьУдалить
  2. Іро, будемо раді познайомитьися з вашою роботою і в конспектах. Поділіться з нами.

    ОтветитьУдалить