среда, 20 февраля 2013 г.

Найприємніші моменти!

Сьогодні пройшов мій останній урок з літератури у 9 класі. З якою цікавістю вони слухали історію написання "Кавказу" Шевченка, вразили їх вчинки російських генералів, які продавали живих людей у рабство. Під враженням прочитали поему. Розмірковували про роль церкви у той час, про жорстокість людей, визначали композиційні особливості поеми.
Але більш за все мене вразила дисципліна на уроці...як зазвичай тиша. Сьогодні ця тиша була ще тихішою, було чути як скрипить ручка у зошиті.
Було приємно, що до мене на урок завітали Анна Олександрівна та Анастасія Володимирівна. Анастасія Володимирівна побажала побачити мій урок, хоча і знаходимося зараз у різних школах, за що їй і дякую.
Дівчата поставили єдине питання моїм дітям після уроку. Запитували вони про дисциліну на уроці, чи завжди вони такі розумнички. І отримали таку відповідь;" Ні, ми не завжди такі, але якщо ми поважаємо вчителя, то ми не будемо себе погано вести у класі". Це було надзвичайно приємно!

2 комментария:

  1. Настя сама побажала приїхати і побачити. Я навіть не очікувала на це,бо ви також вели уроки і мали обмаль вільного часу.

    Альбіно,запрошую тебе на мої уроки англійської мови у 3 класі. Вони в мене навчаються у другу зміну.

    ОтветитьУдалить