вторник, 19 февраля 2013 г.

Вже не таке складне "Складне речення"

Ще один урок української мови у 9-Б класі пройшов. Сьогодні ми готувалися до контрольної роботи, пригадували, що вивчили з теми "Складне речення".
З кожним уроком вже легше працювати. Ти вже розумієшь, які саме завдання підійдуть саме до цього класу.
І з текстом ми сьогодні попрацювали, після прочитання тексту намагалися 1-2 складними реченнями переказати зміст. Читали ми про сімю, яка їхала до могили Тараса Шевченка та обирала квіти.  Не в усіх вийшло, але були такі учні,які мене вразили своїми відповідями "Цвіт нашої Свободи і мрії поета залежить від тих, хто в майбутньому буде йього підтримувати, а зараз вони ще діти, яких треба оберігати, і долучати до національної ідеї". Мабуть це так вплинув на них останній абзац тексту. "І ми пішли. Крутими сходами довго піднімалися на священну гору. Піднімалися, ніби в небо до Бога. Попереду ступала донечка. Її рученята тримали цвіт нашої Свободи і Тарасової Мрії "
Через те, що трішки більше часу затратили для складання речення після прочитання тексту, не на вищому рівні провели диктант (не вистачило часу, щоб прочитати диктант 3 рази). Але нічого, мої розумні дітки все написали, тепер перевіряю їх зошити. Окрім диктантів перевіряю домашнє завдання - доповідь на морально-етичну тему. Тільки почала перевіряти, але вже вражена морально-етичними темами. Мої діти замислювалися над культурою поведінки, людиною у суспільстві, вихованістю, шануванням старості.


P.S.Як же іноді важко розібрати почерк у зошитах. На перший погляд суцільні крючечки, палочки. Піду розшифровувати все це!




СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ

І. Організація класу на роботу (1 хв)
        привітання;
        перевірка готовності учнів до уроку;
ІІ. Перевірка домашнього завдання(7 хв)
ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)
         гра «Я знаю» – встановлення виду речення за схемою .
ІV. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності (3 хв)
        –       слово вчителя;
V. Застосування учнями знань в стандартних і змінених умовах (18 хв)
       –       робота з карткою – трансформування простих речень у складні;
       –       робота з карткою – трансформування складносурядних речень у безсполучникові;
      –       робота з текстом – показання змісту 1-2 складними реченнями.
          VІ. Контроль знань (8 хв)
      –       диктант на розділові знаки у тексті.
VIІ. Визначення домашнього завдання, підсумок уроку (5 хв)
     –       підведення підсумків ;
     –       оцінювання учнів;
                    повідомлення домашнього завдання.

4 комментария:

  1. Як я тебе розумію, Іро. Я зараз сиджу і перевіряю твори своїх учнів. Писали невеличкий твір на тему "Що таке щастя". Почерк я скажу тобі.... теж дуже важко зрозуміти. Та й якщо у слові є виправлення,то це ще гірше! Але зміст усіх творів мене дуже вразив, усів вони зачіпають морально-етичну тему. Дуже цікаво читати такі твори, особливо у 7му класі. Успіхів тобі у перевірці!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Настю, тобі також успіхів та терпіння. Бо все це розібрати... Я навіть прізвище на зошиті не в усіх можу розібрати.

      Удалить
  2. Тепер і ви розумієте, чому ми запропонували вам писати у блогах, бо іноді прочитати навіть гарний почерк важко.

    ОтветитьУдалить
  3. Дійсно розумію! В мене перевірка зошитів перетворилася на гру "Вгадай ребус".

    ОтветитьУдалить