Ще один урок української мови у 9-Б класі пройшов. Сьогодні ми готувалися до контрольної роботи, пригадували, що вивчили з теми "Складне речення".
З кожним уроком вже легше працювати. Ти вже розумієшь, які саме завдання підійдуть саме до цього класу.
І з текстом ми сьогодні попрацювали, після прочитання тексту намагалися 1-2 складними реченнями переказати зміст. Читали ми про сім’ю, яка їхала до могили Тараса Шевченка та обирала квіти. Не в усіх вийшло, але були такі учні,які мене вразили своїми відповідями "Цвіт нашої Свободи і мрії поета залежить від тих, хто в майбутньому буде йього підтримувати, а зараз вони ще діти, яких треба оберігати, і долучати до національної ідеї". Мабуть це так вплинув на них останній абзац тексту. "І ми пішли. Крутими сходами довго піднімалися на священну гору. Піднімалися, ніби в небо до Бога. Попереду ступала донечка. Її рученята тримали цвіт нашої Свободи і Тарасової Мрії "
Через те, що трішки більше часу затратили для складання речення після прочитання тексту, не на вищому рівні провели диктант (не вистачило часу, щоб прочитати диктант 3 рази). Але нічого, мої розумні дітки все написали, тепер перевіряю їх зошити. Окрім диктантів перевіряю домашнє завдання - доповідь на морально-етичну тему. Тільки почала перевіряти, але вже вражена морально-етичними темами. Мої діти замислювалися над культурою поведінки, людиною у суспільстві, вихованістю, шануванням старості.
P.S.Як же іноді важко розібрати почерк у зошитах. На перший погляд суцільні крючечки, палочки. Піду розшифровувати все це!
З кожним уроком вже легше працювати. Ти вже розумієшь, які саме завдання підійдуть саме до цього класу.
І з текстом ми сьогодні попрацювали, після прочитання тексту намагалися 1-2 складними реченнями переказати зміст. Читали ми про сім’ю, яка їхала до могили Тараса Шевченка та обирала квіти. Не в усіх вийшло, але були такі учні,які мене вразили своїми відповідями "Цвіт нашої Свободи і мрії поета залежить від тих, хто в майбутньому буде йього підтримувати, а зараз вони ще діти, яких треба оберігати, і долучати до національної ідеї". Мабуть це так вплинув на них останній абзац тексту. "І ми пішли. Крутими сходами довго піднімалися на священну гору. Піднімалися, ніби в небо до Бога. Попереду ступала донечка. Її рученята тримали цвіт нашої Свободи і Тарасової Мрії "
Через те, що трішки більше часу затратили для складання речення після прочитання тексту, не на вищому рівні провели диктант (не вистачило часу, щоб прочитати диктант 3 рази). Але нічого, мої розумні дітки все написали, тепер перевіряю їх зошити. Окрім диктантів перевіряю домашнє завдання - доповідь на морально-етичну тему. Тільки почала перевіряти, але вже вражена морально-етичними темами. Мої діти замислювалися над культурою поведінки, людиною у суспільстві, вихованістю, шануванням старості.
P.S.Як же іноді важко розібрати почерк у зошитах. На перший погляд суцільні крючечки, палочки. Піду розшифровувати все це!
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА
УРОКУ
І. Організація
класу на роботу (1 хв)
–
привітання;
–
перевірка
готовності учнів до уроку;
ІІ. Перевірка
домашнього завдання(7 хв)
ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)
– гра «Я
знаю» – встановлення виду речення за
схемою .
ІV. Повідомлення
теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності (3 хв)
–
слово
вчителя;
V. Застосування учнями знань в стандартних і змінених умовах (18 хв)
–
робота
з карткою – трансформування простих речень у складні;
–
робота з
карткою – трансформування складносурядних речень у безсполучникові;
–
робота з
текстом – показання змісту 1-2 складними реченнями.
VІ. Контроль знань (8 хв)
–
диктант на розділові знаки у тексті.
VIІ. Визначення домашнього завдання, підсумок уроку (5 хв)
–
підведення підсумків ;
–
оцінювання учнів;
–
повідомлення домашнього завдання.
Як я тебе розумію, Іро. Я зараз сиджу і перевіряю твори своїх учнів. Писали невеличкий твір на тему "Що таке щастя". Почерк я скажу тобі.... теж дуже важко зрозуміти. Та й якщо у слові є виправлення,то це ще гірше! Але зміст усіх творів мене дуже вразив, усів вони зачіпають морально-етичну тему. Дуже цікаво читати такі твори, особливо у 7му класі. Успіхів тобі у перевірці!!!
ОтветитьУдалитьНастю, тобі також успіхів та терпіння. Бо все це розібрати... Я навіть прізвище на зошиті не в усіх можу розібрати.
УдалитьТепер і ви розумієте, чому ми запропонували вам писати у блогах, бо іноді прочитати навіть гарний почерк важко.
ОтветитьУдалитьДійсно розумію! В мене перевірка зошитів перетворилася на гру "Вгадай ребус".
ОтветитьУдалить