суббота, 16 ноября 2013 г.

Перший тиждень роботи...або...невже я вчителька?

Перший тиждень роботи, невже я це пережила?

        4 листопада був мій перший робочий день...як я хвилювалася... Перший урок із 7-Б класом, українська мова і тільки 15 осіб на уроці (1 підгрупа). Вже після перших 10 хвилин я заспокоїлась, діти гарні, прагнуть вчитися, з ними приємно працювати. Після уроку до мене підійшла моя учениця і подарувала шоколадку із словами "Наш перший урок нам сподобався". Це було надзвичайно приємно. Але радіти часу не було. Наступним уроком в мене був10-Б клас. Якщо бути відвертою, саме 10 класу я дуже боялася.
       Але боялася даремно. Зараз я вже можу сказати, це мої діти! І вони відчувають теж саме. На цьому тижні вони сказали, що не відчувають, що ми знайомі так мало. Відчуття, що ми пережили разом дуже багато.

        У вівторок (5 листопада) на мене чекала моя перша заміна. Класний керівник мого 10 класу захворіла, замість свого одного уроку літератури я проводила одразу два, ми розбирали твір Михайла Старицького "Оборона Буші". Попередній вчитель української мови і літератури попереджала мене, що клас зовсім не читає. І яким було моє здивування, коли твір прочитало 18 осіб із 20, з ними було приємно працювати.

         В середу (6 листопада) на мене чекало випробування. Це був урок української літератури у 7 класі. Це було  пекло! 30 учнів, відсутність дисципліни, повний безлад. Урок було майже зірвано. Дуже прикро, ти готуєшься, намагаєшься зацікавити учнів, а вони ось так... Але нічого,свої висновки я зробила і почала працювати над собою.
         На контрасті з 7 класом я познайомилась із моїм 9 класом.Ось де дисципліна на високому рівні. В класі ідеальна тиша, учні намагаються відповідати, показують себе з кращого боку.

         В четвер (7 листопада) в мене був розвиток мовлення в 10 класі. Учні писали нариси про видатних представників різних професій. Прочитала багато гідних нарисів, було дійсно цікаво, суцільні гарні оцінки. Саме в четвер дізналася, що в мене в 10 класі аж 7 відмінників, усі прагнуть отримати золоті медалі.

        В пятницю в мене був перший екзамен. На урок літератури у 7-Б класі завітала Наталя Федорівна, завуч школи. Я дуже хвилювалася, постійно було відчуття, що я роблю щось не так. Але слова Наталі Фелорівни мене заспокоїли, єдине її зауваження було щодо положення моїх рук. Вона порадила мені тримати їх більш відкритими. І порадила в майбутньому проводити літературні диктанти, щоб діти були вимушені читати твори.

       Ось так і пройшов мій перший тиждень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий