суббота, 16 ноября 2013 г.

Хочу поділитися з вами!

       Хотілося б поділитись своїми досягненнями.

       Зараз я можу сказати, що я вже вмію говорити і вести уроки голосно, чітко, впевнено. Інакше на урок літератури до 7 класу можна просто не заходити. А ще два тижні тому так говорити для мене було великою проблемою.

      І як би смішно не було зараз це писати, я навчилася КРИЧАТИ. Не сподівалась, що буду цьому радіти. Бо інколи це дуже допомогає на уроках 7 класу.

      Я можу сказати, що взагалі тепер тримаюсь впевненіше.

      Але найголовніше моє досягнення, це те, що я знайшла спільну мову з моїми учніми, з усіма класами. Це так приємно. Ти вже відчуваєшь, до кого потрібно бути суворішим, до кого навпаки, як до маленької дитинки. Це відзначила Ростислава Володимирівна, яка люб’язно завітала до мене на уроки у п’ятницю. 

     На уроці літератури в нас була ідеальна дисципліна і ми дуже плідно попрацювали, ми працювали із твором Андрія Чайковського "За сестрою". Це неймовірні відчуття, здається, в мене вийшло!

2 комментария:

  1. Молодець!!! Хоч у когось мега-позитивні емоції від практики, в тебе це правда не практика, а робота...)
    Радіємо твоїм успіхам!!!

    ОтветитьУдалить